2012-02-23

احداثي (2)



احداثي علي مدار الفترة اللى فاتت
وبصدعكم 
نفسي بيجد في فنجان قهوه
وقلم وورقه
وهدوء وراحه
حاجه بقت حلم
الحاجات دى مبقتش 
عارفه احققها الفترة دى
ليه يا رنا
لان باختصار انا مش فاضيه
فعلا ابص لحد همسك ورقه
وقلم واكتب 
ههههههههههههههه
بجد مشحونه بشكل غريب
الغريبب ان الشحن
مش مشاوير وعدم راحه
وحاجات بخلصها
وكورس وامتحان
انا مشحونه نفسيآ كمان
محمله نفسي مسئوليات متخصنيش
ومتفرقش مع حد
بس اعمل ايه انا كدة
وحابه كدة 
 _______________________

حدث مهم اوى حصل من ساعات بوست احداث
1
طنط اللى كلمتنى كتير جات البيت
افتكرت الرقم وجات
لسبب او لاخر مخلتهاش
تتمكن انها تقابل ماما
الموضوع محسوم
والمشاكل متواجده
مش ناقصه كاسفه هى
وكانت دى اخر مرة اشوفها
رغم انها ساكنه قريب مننا
لان باختصار انا مبركزش وانا ماشيه
ومش اجتماعيه في منطقتنا
^_^
_______________________

بقالي فترة
مش متابعه جديدكم
بس انتوا كرما اوى
ومتابعنى
معلش لان الايفينت بتاع
التدوينات القديمه
يدوبك بلحق اقرأ
كل البوستات في بصعوبه
ما بالكم بوستات جديده
فسامحونى
:)
___________________________

جالى البرد تانى
زيارة اخري بشكل مختلف
فعلا حاجه تقرف
مبحبش المرض
ومضطرة اسايره علشان
يهدى ويمشي 
 ^_^
__________________

حتى الان قرأت 
خمس كتب من اللى جيبتهم 
من المعرض
ودة تطور رهيب
محصلشي قبل كدة بالسرعه دى
اشتاتآ شلوت
لاتحسد ولا حاجه
ومازال موضوع عروستى مستمر
:))
_________________________
هوامش علي الجمب

مش كل شخص بنبقي حاسين بي اوى
بيكون عارفنا وحاسس بينا
احيانا بيبقي مستهبل ومش عايز يشوف
اللى كل الناس شايفه

لما تتعب اوى ارفع صوتك للي بتحبهم وقولهم محتاج ليكم
دايما كنت بحس ان دة معناه ان قوتى قلت
بس من يومين حاسيت ان دة مش ضعف هى دى القوه بعنيها

احيانا لما بنمر باحداث كتير
بنحتاج نستفرد بالوحده 
ربما نجد راحتنا بها

انا وبناتيت مدونين من هنا
كنا اتنقشنا كتير في الموت
بعد ما ابراهيم الفقي مات
ووصلنا اننا لازم كل فترة نشير لي حاجه
هو او غيرة من اللى ماتوا وندعلهم
وانا قولت مش هيخلوا بوست ليا
من حاجه لي هو واضفت اليه جلال عامر لحبي ليه
وكمان حاجه لحد متواجد في الحياه معانا

مقولتين ليهم

ابراهيم الفقي

ان لم تهتم بنفسك لن تهتم بالاخرين ولن يهتم بك الاخرون

جلال عامر

 لكننى صعلوك عابر سبيل، ابن الحارة المصرية، ليس لى صاحب، لذلك كما ظهرت فجأة سوف أختفى فجأة، فحاول تفتكرنى

ماما


.انتى زكيه لكن احيانآ بيكون تفكيرك ساذج وطفولى
امى وبترفع من المعنويات 
^_^ 

 
اضغط