2012-02-18

وييييييييييييييييييييييييييييييي



هو عنوان غريب جدآ
بس انسب عنوان ممكن يعبر عن شعوري
بيجد يا رنا اة والله يابنتى
يعنى كنتى مبسوطه
جدآ اومال إيه
الاربع اللى فات
كان يوم توحفه ميتوصفش
لانى قابلت شخصيتين
انا بحبهم جدآ
وانا فاكرة 
انا قابلتهم ازاى في عالم التدوين
الكبير دة وازاى عرفنا بعض بسرعه


الشخصيه الاولى 
التى جذبتنى مدونتها
واول مدونه اعرفها في العالم
الملئ باجمل الاشخاص
الذي تشعر ان بلوجر يختارهم
بعنايه شديده
دينا صاحبه مدونه
بنت من الزمن دة
طبعا هى مش من الزمن دة
خالص مالص
بتضحك علينا
بيجد كنت مبسوطه
بمعرفتك جدآ وبرؤيتك
وحاسيتك فيكى منى كتير
ومريتى بحاجات مريت بيها
انا كمان
شخصيه هاديه بس شقيه برضوا
معادله صعبه بس انتى عارفه
تحققيها
وسيبكوا بقي ياجماحه 
من موضوع انها مش اجتماعيه 
دى بتكدب علينا صدقونى 
ههههههههههههههههههه
ربنا يخليكى ليا يا دندن 
وتعيشي وتقابلينى ونهريكى مشي
ونفسي اشوفك دايمآ مبسوطه
والا ممكن نزعق لمحمد ولا إيه
^_^
بحبك جدآ بيجد
;);)


كان لازم الاقي ليكى صورة طريفه
زى شخصيتك الرهيبه دى
ميهو مها مهجتى
 :)
بجد يعنى من اعسل
وارق واجمل الشخصيات
اللى عرفتهم
واظن بقي بينا
عيش وشيكولاته
كانت اظرف لقطه بتهيالي
لو حد بيصورنا هيقول دوال مجانين
مها بجد انتى من الشخصيات
اللى حسستنى الدنيا بخير
ولسه في امل انى الاقي حد ساذج زى
في تفكيرة عن الناس 
ههههه
ويبقي عايش الطفوله بمعنى الكلمه
يعنى :)
بحبك جدآآآ
بيجد بيجد اصلا اصلا
هههههههههههههههههه

بيجد كان يوم جميل
جدآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
ومبسوطه انى شوفتكم
انتوا الاتنين
 اخير وعد ووفيت
 
 
اضغط