2012-02-03

:) فرحه شهيد



ممنوع االعياط والدموع
انا بقول اهو
دى حاجه كدة
تخيل عفوى بمعنى اصح
:):)
فرحه شهيد بيمووت
وبيتقتل من اخوه
في وقت لايخطر علي باله
اهل بلده يخونوا
والسيناريو يبقي عالي
ويذبحوا
يجري عليه اخوة
يحاول ينقذه
يلاقي بيضحك وبيقول احد شعارت التشجيع
يعيط اخوة يبصله الشهيد ويقوله
بتعيط علي إيه ياغبي انا احسن منك علي فكرة
وبكرة تفتكر انا رايح الجنه اوعاك تبكى عليا
وبايامك وباهلك اتهنى 
وصيتى انقلها كدة زى ماهى
التي شيرت اللي ياما كان نفسك تلبسه
واتخنقنا عليه كتيير
خدوا انا مش عايزة معايا بقي ليك
واللاب من انهاردة بتاعك ياعم
بس ابقي خلى اخوك الصغير يلعب عليه
اوضي اللى كان نفسك فيها
بقت ليك ومش هتتخانق ويا اخوك الصغير تانى 
بس اوعاك تسيبوه مش فاهم حاجه في البلد دى
وربي ربي يطلع عارف ربه ومحافظ علي صلاته
زينا اوعى تسيب حد يلعب بي  وبعقله الصغير
حبيبتى اللى معترفتش ليها بحبي
خد بالك عليها 
اخوة: دة وقته ياعم انت سبنى انقذك
ياغبي دى مرات اخوك اللى ملحقش يتجوزها
شالها في عينيك ومتخلهاش تبكى وتزعل
عليا ولا تتحسر وقولها تعيش حياتها
وبعدين اسمع كلامى حتى وقت موتى بتخنقنى ليه
اة وعم حمزة بتاع الجبنه كنت سالف منه قرشين
انت الراجل بقي دلوقتى ابقي سدهم 
علشان اكون مرتاح
اخوة: هتقوم بنفسك تردهم لي انا مش فاضيلك
يضحك الشهيد ويقوله طول عمرك كدة عامل فيها
مشغول هو النت نسف راسك خالص
يضحك اخوة ويقوله هنفضل نتناقر كتير كدة
يبصله ويقوله امى ياخويا 
خد بالك عليها ومتزعلهاش بكلمه وحشه
وسبها تعيط يمكن تستريح
بس عرفها انى مت مرتاح 
ومبتسم
اخيرآ موت زى ما دعيت ربنا

اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد رسول الله


 

اضغط