2011-10-11

بالعربي كدة

اموت وافهم ايه الفرنكوا العربي دة
يعنى قاموس الانجليش وهو ماشي خبط في قاموس
العربي 
خلفوا عيل اسموا فرنكوا ولا ايه 
!!!!!!!!!!
بالعربي كدة
والله العظيم عليا النعمه
اسمى بيتكتب كدة
مافيش حرف الالف اللي في النص
لانى بتنطق علي طول
ونبي العقول تبقي متفتحه وتستوعب وهى بتكتب
علشان مش عايزين نطخ حد بالنار
وانا بجد والله بجد يعنى عارفه
ان اسمى بالانجليش في الف 
مش جهله يعنى متقلقوش 
بس مبحبش الالف بالعربي واتسجلت كدة
اغلط البطاقه يعنى  ولا الغي شهاده الميلاد 
هههههههههههه


هههههههههههههه مش عايزين الناس تفهمنا غلط
دى مش دعوه للعرسان ولا اي حاجه يعنى
بالعربي كدة يا جماعه
انا والله سينجل
مرتبطش عاطيفي
ولا ارتباط رومانسي
ولا مسكت في حد ولاحد مسك فيا
:) ولا عايزة اتكهرب
هتيجى ناس تقولى يا سوسه اطلعى منها
اومال ريلايشن شيب ازاى علي الفيس
:):) هذا وبكل صراحه 
يبقي كريم ابن اختى فلذات فلذات قلبي
اعتقد علاقه احلى من كدة مفيش
:D
لذلك انا سينجل
وعجبنى حالى وانا سينجل
انزل اغنيه سينجل يعنى تفهمكم انى سينجل
وعندى ثقه ان ربنا شيلي الاحسن
علشان مبقدمش تنازلات
تقلل منى كبنت
بحب التهريج في موضوع مفيش عرسان
بس مبجبش اللي بيقلبوها بجد
وتبقي شاغلها الشاغل هو عريس يابوي

مش برفض حد تكبر منى
او شايفه نفسي بس لانى 
شايفه انى لسه صغيره فعلا
والجواز مش لعبه
علشان كل واحد يجى العب معاه
!!! لعبه الاسئله الغامضه والملمه

وبالنسبه لستات البيوت 
اللي شغالهم الاكبر يجوزوا عيالهم وعيال 
حبايبهم  وميحبوش يشوفوا بنت
مش في ايدها الدبله
انا معلقتش يافطه عايزة اتجوز لسه
:D:D
لما اغلب هبقي اقولكم
تنقوا ليا من الخيار اللي عندكم
عارفه بجد 
انى محيره ومغلبه في بعض الاحيان الاخري
عارفه انى احيانا صراحتى تكون لاتطاق
بس متعودتش اقول حاجه غير اللي شايفها
عارفه ان مصر ممكن متعملشي حاجه
والدنيا هتفضل خربانه فتره
وقد ندخل علي مجاعه
عارفه لانى بالعربي كدة
انا كدة وبقول اللي نفسي في
ومعنديش غير كدة
اسفه ان في بعض الاحيان
قسوتى مع اللي بحبهم
بتعيطعم
بس العياط حلو لانه بيفوق
اسفه انى ممكن اضايق حد
لما اقوله انت كدة غلط
بس متعودتش اننافق طالما بحب
بس هعمل ايه في حالى
:) انا كدة 
ناتى لجزء الاخر من البوست
!! المقوله
ليس هناك من هو أكثر بؤساً من المرء الذي أصبح اللا قرار هو عادته الوحيد
( وليام جيمس )

السؤال؟؟
نكمل باقي اسئله "جيمس بندر" لتعرف علي مقدار ثقتك بنفسك

هل تركن لحكمك علي الاشياء ام تركن لحكم الغير عليها؟
هل تري ان في امكانك ان تساهم في جعل العالم مكانآ افضل للعيش؟؟
هل تحتفظ ببشاتك واتزانك في الوقت الذي يفقد فيه كل من حولك بشاشتهم واتزانهم؟
هل تواصل المضي في طريقك غير ممتثل للاخفاق اذا صادفك مرة؟؟
هل تفعل شيئآ لازاله مخاوفك واسباب قلقك؟
هل تعتقد ان في استطاعتك ان تبذل مجهودآ اكبر مما تبذله الآن؟؟
 "ملحوظه"
الاسئله مطروحه لكم الحريه
:) وليس يشترط الاجابه عليها في كومنت 
فذلك يرجع لراحتكم الشخصيه 
:):) دومتم دائمآ بكل خير وسعاده
 

 
اضغط