2012-09-23

بطعـــــــم الحلـــــــــــم

 تصويري
عجيبه مطروح

وحشتونى جدااا جداااا
الفتره اللى فاتت كتير بيسالونى كان في ايه
كان فيه انا والحياه واحداثها واصدقائي مظلومين معايا
كان فيه الطبيعي للي يعرفونى ولا اللى ميعروفنيش استغربوا
كان فيه كل حاجه مشاكل مع روتين مع جنان مع شغل عبط مع كذا حاجه كان في انا بكل حالتى

وكان في مسابقه مشروع كتاب ال 100 تدوينه
كان شئ خيالي انى الحق اشترك فيها لانها كانت في نص رمضان
وانا من نص رمضان انقطعت عن العالم
والاصعب اختيار تدوينه ابعتها ليهم ولكن مدت الى العون صديقتى قبل مده من بدء  المسابقه واشارت باصبعها لتدوينه بذاتها
كما اشرت انا للتدوينه لديها كنت متاكده تمام التاكد لو اشتركت بها ستنجح نجاح ساحق لاختلافها وتميزها
ثم انشغلت في الحياه مرة اخرى ولم اتحدث مع احد اخر بشأن ماذا اختار واستيقظت على بقاء يوم واحد على التقديم في المسابقه
وبدون تردد اخذت التدوينه التى اشارت إليها صديقتى
ووضعتها وأنشغلت تانى في الحياه
وانا في السفر نزلت اسامى اللى عدوا مرحله التحكيم
وكانت هى صاحبه تبليغ احلى خبر ليا :)

فكانت التدوينه تجرع المراره
والصديقه آيه اللى حكمت في الخواطر 
وتدوينتها التى ظلمها تحكمها فيونكات فلم تدخل معانا
وكنت ممتنه للقدر الذي جعلنى لا اتردد فيما اشارات اليه به

والان مرحله التصويت اعتقد انها ستظلمنا جميعا من جمع اراء المدونين اللى اشتركوا العام السابق في ابجديه ابداع عفوى الذي لم الحق به
ولكن في نهايه اول يوم تصويت حاسيت بروح المنافسه عجبتنى اللعبه فعلا هههههههه اة والله :)

هذه هى تدوينتى المشاركه
http://100posts2-votes.blogspot.com/2012/09/blog-post_21.html

لا اطلب تصويت لمجرد الفوز انا اطلب الرأى اولا في التدوينه بقي
ايوة شحات  و بيتأمر ^______^ هو كده بالظيبط




هناك 11 تعليقًا:

  1. العود احمد
    حمدا لله على السلامة و بالتوفيق ان شاء الله
    انا هاصوت بإذن الله
    تحياتي

    ردحذف
  2. رنا

    ازيك

    حمد الله علي سلامتك

    تم التصويت لآن تدوينتك تستحق

    ردحذف
  3. احمد الله يسلمك :)

    وشكرا جدااا

    ردحذف
  4. استاذ خالد

    رايك بسطنى جداااا :)

    مش هنحسد بقي حضرتك اتاهلت على طول ها ها :)

    ردحذف
  5. للاسف صوتتلك
    علشان للاسف التدوينة جميلة :)

    حمد الله بالسلامة يا رونا

    ردحذف
  6. هههههههههههههههه
    انت خضتنى للاسف برضوا هههههههههه
    انا قولت انا عملت ايه :))))

    الله يسلمك :)

    ردحذف
  7. رائعه رنا
    استمتعت حقا
    تحياتى ابوداود

    ردحذف
  8. صباح الغاردينيا رونائي
    ألف الحمدلله على سلامتك
    على فكرة وحشتيني اووي
    وأكيد تدوينتك بتستحق التصويت
    وبطلي غياب :) "
    ؛؛
    ؛
    لروحك عبق الغاردينيا
    كانت هنا
    Reemaas

    ردحذف
  9. ابو داود

    الله يخليك ويكرمك :)))
    نورتنى وشكرا لرايك جداا

    ردحذف
  10. صباح الجمال والحب على عيونك يا زهرتنا
    وجوهرتنا :)
    الله يسلمك يا ريمو
    عيونى مش هغيب تانى كده قدر امكانى بيجد
    ربنا يخليكى ليا رايك عن التدوينه بسطنى جدااا :)

    ردحذف
  11. السلام عليكم


    ادعوكى لحضور حفل توقيع ديوانى الاول ويسعدنى حضورك

    التفاصيل فى المدونة عندى

    مع خالص تحياتى

    ردحذف